כמה תמונה שלנו שווה? שיווק למטפלים
- איריס אסיה
- 5 ביוני 2019
- זמן קריאה 2 דקות
הוא פתח עמוד עסקי בפייסבוק, גם אינסטגרם והוא משקיע הרבה בכתיבת פוסטים איכותיים בתחום הטיפול שלו. הוא נעזר בעורך תוכן, מעלה תמונות יפות ומפרסם לעיתים קרובות מאד. הכל נשמע מאד מרשים.
הוא פנה אלי כדי שאעזור לו כי הקליניקה שלו לא מתרוממת. בסוף השיחה שלנו, ביקשתי שישלח לי קישורים לכל ערוצי השיווק שלו כדי שאוכל להתרשם ולהכיר אותו טוב יותר. ומה אני מגלה? המטפל ב י י ש ן. חיפשתי וחיפשתי אבל לא מצאתי בשום מקום אפילו תמונה אחת שלו. לא בתמונות הפרופיל, לא בפוסטים, לא באינסטגרם. כלום.
אז מה הפלא שלא מתקשרים אליו, ולא קובעים איתו טיפולים. בוודאי תסכימו איתי שטיפולים, בין אם טיפולי מגע, טיפולים רגשיים, נפשיים, לא ממש משנה על מה מדובר, הם מפגשים מאד אינטימיים, מבוססים על אמון, חיבור, כימיה. דרך חשובה ליצור את החיבור הזה זה להסתכל לנותן השירות בלבן של העיניים, להתרשם מאיך שהוא נראה, מהחיוך, מהמבט, מהאנרגיה, ממה הוא משדר לצד השני.
אני לא יודעת מה אתכם, אבל כשאני מחפשת בגוגל או בפייסבוק מטפל או מאמן, אני מחפשת לראות איך הוא נראה ואם לא אמצא, ככל הנראה גם לא אקבע.
מההיכרות הרחבה שלי עם מאות מטפלים, אני יודעת שהרבה מהם אינטרוורטים, ביישנים, לא מרגישים נוח עם החשיפה. הם מעדיפים להשתבלל בתוך הקליניקה ולטפל. אור הזרקורים זה ממש לא בשבילם.
אבל מה לעשות שהקמה של קליניקה מצריכה מאיתנו כמעט תמיד לצאת מאזור הנוחות, לעשות דברים חדשים ולא נוחים, ללחוץ "פרסם" כשהלב דופק והפרפרים בבטן משתגעים.
אז מה הפתרון? אפשר להתחיל בצילומים שלכם יחד עם עוד אנשים ולאט לאט להתקדם ברמת החשיפה. צילומי תדמית מקצועיים יכולים להוות גם פתרון מצויין לאלו מכם שכל תמונה לא "מספיק" טובה. הקסם הוא שאם עושים את זה בצעדים קטנים, לאט לאט האי נוחות מפנה מקום לסיפוק, גאווה וכמובן גם לקליניקה עם מטופלים.

留言